شنبه 31 شهریور 1403
تاریخ انتشار: شنبه 20 مرداد 1403
 جلسه بررسی پیشنهادات و نحوه مشارکت پژوهشگاه نیرو با دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو

  جلسه بررسی پیشنهادات و نحوه مشارکت پژوهشگاه نیرو با دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو

امتیاز: Article Rating

این جلسه با حضور "اشکان ذوالریاستین" راهبر مجتمع‌ها و واحدهای آموزشی و پژوهشی و رئیس مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران پژوهشگاه نیرو، "محمدرضا صفری" مشاور راهبر مجتمع‌های آموزشی و پژوهشی در امور آموزش و صلاحیت حرفه‌ای، "سعید طاهری" معاون پژوهشکده توزیع برق پژوهشگاه نیرو، "اکبر بلالی کوچصفهانی"رئیس واحد آموزشی و پژوهشی گیلان پژوهشگاه نیرو و متولی قطب مدیریت بحران و پدافند غیرعامل پژوهشگاه نیرو در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران و "علی رجبی" رئیس گروه مدیریت بحران وزارت نیرو در محل مجتمع آموزشی و پژوهشی تهران پژوهشگاه نیرو برگزار شد.

"علی رجبی" ضمن قدردانی از پیگیری و اقدامات پژوهشگاه نیرو و توجه این پژوهشگاه به حوزه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، به ارائه توضیحاتی در خصوص فلسفه، تاریخچه و برنامه زمان‌بندی مانورها و همچنین نفرات و دستگاه‌های اجرایی که در هر استان برای برگزاری مانورها نقش ایفا می‌کنند، پرداخت.

در ادامه پشنهادات و نحوه مشارکت پژوهشگاه و نقش‌آفرینی پژوهشگاه نیرو در کنار مانورهای مذکور، از سوی رئیس مجتمع آموزشی و پژوهشی مجتمع تهران پژوهشگاه نیرو و سایر مدیران حاضر تشریح شد.

در این نشست، برنامه‌های پژوهشگاه نیرو جهت مشارکت در مانورهای آموزشی تمرینی در دو بخش با دو نگاه کوتاه‌مدت و بلندمدت ارائه گردید.
همچنین مشارکت در ضابطه‌نگاری، تامین نیازهای پژوهشی، مشارکت در تدوین و بروزرسانی سناریوهای مختلف، ارزیابی مستمر مدیران، طراحی و اجرای آموزش‌های لازم (حضور و غیرحضوری)، ارزیابی صلاحیت حرفه‌‌ای ارکان ذی‌ربط، مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان و زیست‌بوم فناوری‌، تولید اسناد دانش شغلی‌، فراهم نمودن شرایط لازم برای مداخله شایسته سایر ارگان‌ها و نهادها، ارزیابی عملکرد نهادهای درگیر با مانور به عنوان یک ارزیاب بی‌طرف، ارزیابی شایستگی مدیران حین مانور و آموزش، از دیگر مباحث همکاری مطرح شده از سوی پژوهشگاه نیرو بود.

در پایان مقرر گردید که دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با بررسی پیشنهادات پژوهشگاه نیرو و هماهنگی‌های بعدی، تمهیدات لازم جهت مشارکت حداکثری پژوهشگاه نیرو در برگزاری مانورهای مذکور را در نظر گیرد.

اشتراک گذاری
تصاویر
  •  جلسه بررسی پیشنهادات و نحوه مشارکت پژوهشگاه نیرو با دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو
  •  جلسه بررسی پیشنهادات و نحوه مشارکت پژوهشگاه نیرو با دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو
ثبت امتیاز